Więcej informacji
Olej Platinum Ultor CF/SL 10W/40 20l.
Jakość: ACEA: E7-04/E5-02/E4-99
wyd.2/B3-98 wyd.2/B4-02/A3-98
API: CI-4/CH-4/CG-4/CF-4, SL/CF
Lepkość: SAE 10W-40
Charakterystyka
Najnowszej generacji
półsyntetyczny olej silnikowy typu UHPDO, opracowany specjalnie dla nowoczesnych
silników wysokoprężnych pracujących w bardzo trudnych warunkach z maksymalnie
wydłużonym okresem międzywymianowym, równocześnie spełniającym najostrzejsze
normy emisji Euro 5. Unikalna kompozycja baz syntetycznych niekonwencjonalnych i
mineralnych uzupełniona zestawem wysokiej jakości uszlachetniających dodatków
nowej generacji gwarantuje spełnienie najwyższych europejskich wymagań ACEA, API
i producentów samochodów oraz wymogów ochrony środowiska.
Gwarantuje:
• Ekstremalnie wydłużone
okresy międzywymianowe
• Czystość silnika poprzez utrzymanie sadzy w
zawiesinie
• Maksymalną moc silnika
• Spełnienie norm emisji Euro 5, 4,
3, 2, 1
• Znaczące obniżenie kosztów eksploatacji taboru samochodowego
•
Spełnienie najostrzejszych wymagań producentów samochodów.
Zastosowania
Platinum Ultor Extreme
przeznaczony jest przede wszystkim do nowoczesnych silników wysokoprężnych
spełniających wymagania Euro 5 wyposażonych w katalizatory SCR. Może być z
powodzeniem stosowany także w silnikach spełniających wymagania Euro 4, 3, 2, 1,
w których producent pojazdu zaleca stosowanie oleju silnikowego tej klasy .
Zalecany jest także do wysokoobciążonych silników benzynowych. W zakresie emisji
NOx oraz PM (cząstki stałe) spełnia także normy EPA Tier I i II. Normy,
aprobaty, specyfikacje MAN M 3277 MB-Approval 228.5 MB-Approval 229.1 Renault
RVI RXD Volvo VDS-2 TATRA T815-2, T163 (T3B-928, T3C-928, T3D-928) Spełnia
wymagania: MTU Oil Type 3 MAN M3275 Volkswagen 505.00 DAF HP-2 Iveco Cummins CES
20076/20077 Caterpillar ECF-1a Mack EO-M Plus